Naše ocenění


Celé Česko čte dětem získalo cenu ŽIHADLO 2010

Celé Česko čte dětem získalo cenu ŽIHADLO 2010

Obecně prospěšná společnost Neziskovky.cz již čtvrtým rokem pořádala soutěž, která je udělována za nejlepší veřejně prospěšnou reklamní kampaň. Ceny byly rozdávány ve 4 kategoriích: tištěná reklama; televizní a kino spot; rádiový spot; internetový projekt.

Společnost Celé Česko čte dětem byla nominována ve 3 kategoriích (televizní a kino spot, rádiový spot a internetový projekt). V nejprestižnější kategorii televizní a kino spot získala 1. místo za spot "Pohádky čekají, až je budete číst svým dětem". Televizní spot zpracovala firma TBWA Praha. Autorkami úspěšného scénáře jsou Lenka Sobotková a Karolína Tesárková obě z TBWA Praha. Režisérem spotu je Petr Němeček.

V kategorii tištěná reklama zvítězila Diakonie ČCE za kampaň Otevřeno seniorům, kterou připravila reklamní agentura Thamesdown. Mezi rozhlasovými spoty bodovala kampaň Kavárna bez konce obecně prospěšné společnosti Startujeme, která na projektu spolupracovala s agenturou Pragoart. Jako nejlepší internetový projekt byly oceněny webové stránky Skutečný dárek, které pro obecně prospěšnou společnost Člověk v tísni zprovoznila agentura w3w. 

"Čtvrtý ročník soutěže Žihadlo je pro nás důvodem k radosti. Zaregistrovali jsme rekordní počet přihlášek – soutěže se účastnilo 40 neziskových organizací a odborná porota vybírala z více než 60 soutěžních příspěvků. Na rozdíl od minulých ročníků nebyly v převaze kampaně z dílny velkých reklamních agentur, ale objevovalo se více kampaní, na nichž pracovaly menší agentury nebo samotné neziskové organizace," sdělil Marek Šedivý z pořadatelské organizace Neziskovky.cz. V odborné porotě soutěže Žihadlo zasedli stejně jako v minulých ročnících zástupci médií, reklamních agentur, firem a neziskových organizací. Kromě kreativního zpracování porotci hodnotili také celkovou logistiku kampaní, jejich zacílení a dopad.