Soutěž o nejlepší česko-slovenskou veřejně prospěšnou reklamu ŽIHADLO 2012 má své vítěze. Nejlepším televizním spotem byl vyhlášen spot „Celé Česko čte dětem" obecně prospěšné společnosti Celé Česko čte dětem, který vznikl ve spolupráci s TBWA Praha s.r.o. v režii Rollout a v produkci Boogie films. Na vítězný spot se můžete podívat ZDE. Kampaň „Celé Česko čte dětem" získala první místo také v kategorii tištěná reklama, na které Celé Česko čte dětem spolupracovalo rovněž s TBWA Praha s.r.o.
V kategorii rozhlasových spotů zvítězil spot „Čistá řeka Sázava", který vytvořila o. p. s. Posázaví ve spolupráci s Art Shock, s.r.o. V kategorii internetových projektů porota vybrala kampaň „Rok Jinak 2012" Nadace Vodafone ČR (agentura Team Red adaptace konceptu Vodafone New Zealand Foundation). Cenu veřejnosti, která byla udělena vůbec poprvé, obdržela kampaň „Respekt" o. p. s. Domov Sue Ryder ve spolupráci s Arnold Prague, s.r.o.
Neziskové organizace a tvůrci kampaní si ocenění převzali 22. listopadu ve Strahovském klášteře. Hostům zazpívala operní diva Edita Adlerová. Celým večerem provázeli moderátorka Štěpánka Duchková a ředitel pořadatelské organizace Neziskovky.cz Marek Šedivý. „Rozšíření soutěže Žihadlo do sousedního Slovenska se letos promítlo také do složení poroty. Ta byla složená ze šesti českých a šesti slovenských odborníků na grafiku, marketing, společenskou odpovědnost, média a neziskový sektor. Výsledné hodnocení jednotlivých kampaní bylo velice těsné,"komentoval rozhodování poroty Marek Šedivý, ředitel obecně prospěšné organizace Neziskovky.cz, organizátora soutěže. Porota hodnotila rekordní počet kampaní - nominováno bylo 74 kampaní celkem 42 organizací, což je vůbec nejvyšší počet v celé historii soutěže.