Jediné štěknutí

Jediné štěknutí
autor: James Herriot
rok vydání: 2013
nakladatelství: Baronet
pro děti od: 4 let

Oficiální anotace: Gyp a Sweep byli jako štěňata nerozluční kamarádi. Po půldruhém roce se však jejich cesty rozdělily a Sweep dostal jiného pána, který z něj vycvičil skvělého ovčáckého psa. Gyp, který nebyl tak šikovný, zůstal na statku, ale na svého bratříčka a kamaráda nikdy nezapomněl. Byl veselý a hravý, ale nikdy v životě ani jedinkrát nezaštěkal. Po čase však Sweepa uviděl na soutěžní přehlídce ovčáckých psů a všem vyrazil dech…

Recenze maminky "Bichličky":
Kdo by neznal Jamese Herriota - autora milovaného Zvěrolékaře a muže plného optimismu a milého humoru. Když jsem tedy dostala možnost pořídit holkám tuto útlou knížečku, neváhala jsem.Kniha vypráví příběh o sourozenecké lásce mezi dvěma pejsky - už to samo o sobě je ideální téma pro malé děti a obzvlášť pro ty, které mají doma svého vlastního sourozence. Děj je nekomplikovaný, pochopitelný pro širší věkové spektrum od čtyř let výše a navíc je doplněn nádhernými ilustracemi od Petera Barretta. Vzhledem k rozsahu se jedná spíše o jednohubku na večer a já osobně knížku řadím mezi sběratelské skvosty hlavně kvůli osobě autora. Johance se ale knížka líbíla zejména tím, že jsme týden před tím strávili dovolenou na farmě, a tak se s některými prvky (hlavně traktorem :D ) dokázala ztotožnit.
Knížka určitě stojí nejen za přečtení, ale hlavně za vlastnění, protože po grafické stránce je krásně akvarelová.

Johančina recenze:

Johanka ale určitě sama vyjeví svůj názor. Tentokrát se ale malá sestřička nedala odlákat tak snadno, a tak když je to ta knížka o sourozencích, tak i se sourozencem :D