Osm oblíbených českých večerníčků v knižní podobě

Osm oblíbených českých večerníčků v knižní podobě

Večerníček letos slaví 50. narozeniny. Při této příležitosti se obchodní řetězec Albert spojil s Českou televizí a nakladatelstvím Albatros a připravili společně novou kampaň s názvem „Dětská knihovnička“. Ta obsahuje speciální edici osmi oblíbených českých večerníčků v knižní podobě.  Cílem této kampaně je pomoci dětem najít opět cestu ke knihám a ke čtení. Tedy aby děti netrávily čas se svými hrdiny pouze u televizních obrazovek, ale aby s nimi společně prožívaly dobrodružství i v knihách. Kampaň startuje již tuto středu 19. srpna ve všech prodejnách Albert a potrvá až do 22. září.

Večerníček svým přáním „Dobrý večer“ již řadu let uvádí začátek animované pohádky a rozloučením „Dobrou noc“ posílá děti do svých postýlek. Před usínáním si ale mohou ještě spolu s rodiči pohádkové příběhy připomenout díky speciální edici knížek. Ty získají za své nákupy exkluzivně v prodejnách Albert.

„Není náhodou, že startujeme tuto akci v roce, kdy postavička Večerníčka slaví 50 let své nepřetržité přítomnosti na televizních obrazovkách. Novou kampaň spouštíme také v době, kdy se děti pomalu chystají na návrat do školních lavic. Mohou se tak pobavit se svými oblíbenými hrdiny z večerníčků a přitom si procvičit čtení,“ říká Jitka Maňáková, z marketingového oddělení obchodního řetězce Albert. „Věříme, že kampaní potěšíme nejen děti, ale také jejich rodiče a prarodiče, protože jsme do edice zařadili opravdovou večerníčkovou klasiku, např. Rumcajse či Káťu a Škubánka a další,“ dodává Jitka Maňáková.

Čtení večerníčků na dobrou noc

V průběhu celé kampaně získají zákazníci za každých 200 Kč nákupu jeden bod a při nákupu partnerských produktů, viditelně označených v akčních letácích, jeden bod navíc. Nasbírané body si nalepí na speciální kartičku, kterou obdrží na pokladně ve všech prodejnách Albert. Za 7 bodů si pak vyberou jednu z osmi oblíbených pohádkových knížek. Ty budou k dostání až do 22. září nebo do vyčerpání zásob na jednotlivých prodejnách.

Proč Rumcajs zanechal Ševcovny? Jak se kdysi žilo pod doškovou střechou nebo který ze dvou kosích bratrů je za osmnáct, a který bez dvou za dvacet? To vše se děti dozví díky exkluzivní limitované edici osmi českých večerníčků, kterou Albert vybral ve spolupráci s Českou televizí a nakladatelstvím Albatros. Poskládejte si i vy svou dětskou knihovničku z titulů Krysáci, Káťa a Škubánek, Říkání o víle Amálce, Chaloupka na vršku, Bob a Bobek na cestách, Kosí bratři, Rumcajsova loupežnická knížka a Človíčkova dobrodružství. Součástí každé knížky je navíc stránka s osobním věnováním, takže je i vhodným dárkem pro každou příležitost.

Více informací o kampani je dostupné na webových stránkách www.albert.cz i na sociálních sítích facebook.com/albertceskarepublika či twitter.com/albertcesko.